صارفین کے ساتھ منصفانہ سلوک کا اظہار

بہتر خدمات کے معیار سے منافع اور طویل مدتی معاشی مسابقت میں اضافہ ہوتا ہے۔بینک کے اندر معیار کی کسٹمر سروس کی ثقافت کی ضمانت کے لیے ، خدمت کے معیار کے لئے ایک سرشار محکمہ اس مقصد کے ساتھ کام کر رہا ہے کہ بینک کی خدمت کی ثقافت کو صارفین کے اطمینان کی سطح کو حاصل کرنے پر زور دیا جائے۔شکایات کو زیادہ موثر انداز میں نمٹانے کے لئے شکایت انتظامیہ یونٹ بھی سروس کوالٹی ڈیپارٹمنٹ کی سائے تلے کام کر رہا ہے۔بی او کے میں شکایات کے حل کے لئے وژن اعلی ایف ٹی سی (صارفین کے ساتھ منصفانہ سلوک) کے معیار کو برقرار رکھتے ہوئے مناسب شکایت کی بندش کو یقینی بنانا ہے۔ شکایت کے انتظام کے امور کے لیے ہمارا صارف اپنی شکایات ہمارے 24/7 کال سنٹر کے ذریعے   265 265 111-21-0092 # UAN  درج کر سکتا ہے۔صارفین اپنی شکایات ہمارے براہ راست نمبر 5253867-91-0092 کے ذریعہ بنک اوکات کار کے دوران بھی درج کرا سکتے ہیں۔اس کے علاوہ ، ہمارے صارفین ہماری ویب سائٹ کے ذریعے اپنے ورچیوئل انٹرایکٹو حب پر https://www.bok.com.pk/contact پر یا complaints@bok.com.pk پر ای میل بھیج کر اپنی شکایات ہماری ویب سائٹ کے ذریعے درج کرسکتے ہیں۔بینک آف خیبر میں ، ہم اپنے صارفین کے تاثرات کی قدر کرتے ہیں اور ہم ان کی شکایات اور تجاویز کو انتہائی اہمیت دے کر کم سے کم وقت میں خدمت کے اعلی ترین معیار کے پابند ہیں۔

خبریں

موجودہ کسٹمرز کی مختلف قسم کے اکاؤنٹس کی بائیو میٹرک تصدیق کے بارے میں عوامی بیداری

اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے بیرون ملک مقیم صارفین کیلئے بی پی آر ڈی سرکولر لیٹر نمبر 16 آف 2019 کے  تحت درجِ ذیل ہدایات جاری کی ہیں۔ (الف) عدم رہائشی پاکستانی (این آر پی): صارف  کی...

بی او کے برانچز پر پرائز بانڈز کی اینکیشمنٹ

بینک آف خیبر نے اپنی 15 روایتی شاخیں (مندرجہ ذیل فہرست) کو نامزد کیا ہے تاکہ اس کے کسٹمرز کو انعامات کی رقم اور نیشنل پرائز بانڈ کی ادائیگی کے لئے خدمات فراہم کی جا سکیں۔ انعام کے...

مقام