مدتی مالی معاونت

• مختصر مدتی مالی معاونت:

  • انفرادی اور اجتماعی کاروباروں کو مختصر مدتی قرضہ جات فراہم کئے جاتے ہیں جن کی واپسی ایک سال میں ممکن ہوتی ہے۔

رواں قرضہ جات:

  • یہ مختصر مدتی قرضہ ہے جو ان کاروباروں کو مہیا ء کیا جاتا ہے جو سرمایہ کی کمی کا شکار ہوں۔ یہ قرضہ کاروبار کے روز مرہ اخراجات مثلاً ملازمین کی اجرت، خام مال اور دیگر اشیاء کی خریداری وغیرہ کو پورا کرنے کیلئے ہوتا ہے۔اس کی مد ت ایک سال ہے۔

نقد مالی معاونت:

  • یہ ایک مختصر مدتی قرضہ ہے جس میں مقامی طور پر تیار شدہ اشیاء یا موجودہ اثاثوں کی ضمانت کے عوض نقد رقم کی صورت میں مہیا کیا جاتا ہے۔ اثاثوں کے عوض ایک مخصوص کٹوتی کے بعد یہ رقم صارف کے ایک الگ C/Fاکاؤنٹ میں جمع کروا دی جاتی ہے۔ صارف ضمانت شدہ اثاثوں کی قیمت ادا کر کے ان کی ترسیل کر سکتا ہے۔

o حصص کی گروی کے عوض رواں مالی معاونت:

  • یہ ایک مختصر مدتی قرضہ ہے جو متاثرہ کمپنیوں کے حصص کو متوازی بنیاد پر گروی رکھ کر حاصل کیا جا سکتا ہے۔ یہ مالی امدادصارف کو اپنے کاروباری اخراجات میں معاونت فراہم کرتی ہے۔

مالی معاونت بمطالبہ:

  • یہ ایک مختصر مدتی قرضہ ہے جو صارف کو اس غرض سے مہیا کیا جاتا ہے تاکہ وہ اپنا کاروبار مستحکم کر سکے۔ اس کی واپسی ایک سال کے اندر اندر یکمشت یا اقساط کی کی صورت میں کی جاتی ہے۔

وسط/ طویل مدتی مالی معاونت:

  • طویل مدتی قرضہ جات کاروباری صارفین کو متعددمواقع فراہم کرتے ہیں تا کہ وہ اپنے بڑے اخراجات جیسے کہ نئی تجارتی منصوبہ سازی یا دیگر معاشی اقدامات عمل میں لا سکیں۔ اس قرضہ کی واپسی ایک سال سے زیادہ مگر سات سال سے کم عرصہ میں کرنا ہوتی ہے۔.

مالی معاونت بمطالبہ:

  • یہ مالی معاونت وسط سے طویل مدت تک کے لیے ہو سکتی ہے۔ یہ سہولت بڑے صارفین مثلاً بڑی تجارتی کمپنیوں، صنعتی گروپوں، معاشی اداروں یا پھر بڑے تجارتی اشتراکات کے لیے ہے تا کہ وہ بڑے اخراجات جیسے کہ پلانٹ کی مشینری، صنعتی تعمیرات اور مشینری کی تنصیب وغیرہ کو عمل میں لا سکیں، جس کے باعث ان کی صنعتی استعداداور پیداوار میں اضافہ ممکن ہوسکے۔

خبریں

شیئر ہولڈرز کی معلومات، بی او کے کارپوریٹ بریفنگ سیشن

شیئر ہولڈرز کی معلومات، بی او کے کارپوریٹ بریفنگ سیشن

موجودہ کسٹمرز کی مختلف قسم کے اکاؤنٹس کی بائیو میٹرک تصدیق کے بارے میں عوامی بیداری

اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے بیرون ملک مقیم صارفین کیلئے بی پی آر ڈی سرکولر لیٹر نمبر 16 آف 2019 کے  تحت درجِ ذیل ہدایات جاری کی ہیں۔ (الف) عدم رہائشی پاکستانی (این آر پی): صارف  کی...

مقام